ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

  آقا دیگر چیزی به دیدار ما با تو نمانده !

و صبری دگر نمانده !

ما آماده نبردیم!

لبیک یا بقیة الله...

 



چندصباحی است 

در پی جمله ها و واژه در کوچه انتظار گم شده ام !

برای پیداشدنم نذری دارم!

آنهم به شرط دیدار تو ! 

آخر شنیده ام گمشدگان را تو پیدا می کنی !



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت19:27---28 مهر 1391
ظهور نزدیکه . خدا کنه زودتر آقا بیاد به خدا از این دنیای پر از ظلم خسته شدیم .

بیایین همه برای ظهور آقا هرچه بیشتر دعا بخوونیم .

یا مهدی
پاسخ:اللهم عجل للیک الفرج...................حق با شماست.........اللهم عجل لولیک الفرج


بی وفا
ساعت15:54---28 مهر 1391
سلام

ممنون از نظراتتون

اللهم اشف مرضانا و راحم موتانا
پاسخ:سلام علیکم....تشکر از حضور همیشه ناب شما


سابقون
ساعت15:47---25 مهر 1391
با عرض سلام وخسته نباشید من هم به نوبه خودم این روز غم انگیز رو به شما تسلیت عرض می کنم امیدوارم خداوند منان به ماتفیق رو بدهدکه از شیعیان واقعی حضرت باشیم
امام جواد (علیه‏السلام) فرمودند:
لاتَكُن وَلِیّا لِلّهِ فِی العَلانِیَةِ ، عَدُوّا لَهُ فِی السِّرِّ ؛ در ظاهر ، دوست خدا و در باطن ، دشمن خدا مباش . [ بحار الأنوار ، ج 75 ، ص 365]


میوندار هیئت
ساعت15:34---25 مهر 1391
اللهم الرزقنا زیارة المهدی (عج)
پاسخ:امین یا رب العالمین


A&F
ساعت13:05---20 مهر 1391
سلام...
زیبا بود...
به ما هم سر بزنید


یوم الفرج
ساعت13:29---16 مهر 1391
سلام.خواهش می کنم.
کم سعادتی از ما بود....

از سال 87 و بعد از ورود به دانشگاه در فضای مجازی فعالیت می کنم....
البته ادای نذرم بود.یاعلی


دخترچادری
ساعت21:43---13 مهر 1391
سلام . ممنون که به وبلاگم سرمیزنید . نه من حوزه تحصیل نکردم . من پیش دانشگاهی ریاضی هستم . سوال های شرعی هم تاجایی که بلدباشم جواب میدم . موفق باشید . یاعلی
_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@_______@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@


h.h
ساعت19:42---13 مهر 1391

بیا دو باره پاک کن زجاده ها غبار را

به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را!

تمام لحظه های من فدای یک نگاه تو

بیا و پاک کن زدل حدیث انتظار را!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
طبقه بندی: مهدوی  
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin